sobota 23. marca 2013

Paletka 120 

Poznáte ten pocit keď máte jeden čas závislosť nakupovať rúže na pery, potom zase samé lícenky a potom tiene ? Toto je môj prípad tieňovej závislosti. Pôvodne som chcela tiene od značky Zoeva, lenže nejako sa mi páčila viac táto. Objednávala som to z eshopu beangel.sk.



Paletka: 
  • obsahuje matné aj lesklé očné tiene
  • pigmentácia niektorých je úplne výborná
  • pigmentácia niektorých je veľmi zlá až nijaká 
  • výdrž s podkladovou bázou ( vždy ju dávam :) ) je super, vydržia naozaj dlho 
  • pracuje sa s nimi veľmi dobre ( ak odmyslím tie zle pigmentované )
  • veľmi dobrá na experimentovanie
Teraz vám ukážem všetky farbičky, aby ste videli pigmentáciu :))

1. Poschodie 


Každá ruka je jeden riadok z paletky :)




 2. Poschodie 








Paletka nie je zlá , no zase nepatrí ani medzi super paletky. Tá pigmentácia niektorých ma ozaj sklamala. Niektoré sú maslovitejšie, iné zase viac prášia. Neviem, či by som si ju ešte raz kúpila, ale ako sa poznám asi aj áno, no možno z iného eshopu / inej značky :)


Máte nejakú skúsenosť s takouto veľkou paletkou ? Chceli by ste vidieť nejaké tiene na oku ? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára