štvrtok 21. marca 2013

Dnešné nakupovanie 

Keďže som dnes mala trošku času, rozhodla som sa navštíviť DM-ku a spraviť si takú malú radosť. Určite to poznáte. :-D.  A samozrejme sa mi v košíku nazbieralo vecí až až - a to som niektoré ešte aj vrátila naspať do regálov.



1. Balea deo roll. 1,49eur
Musím povedať, že to vonia ako vanilkovo citrónovo kokosová zmrzlina. Zatiaľ jediné čo viem o tom povedať - ide o sviežu vôňu, ktorá by mala vydržať 48hodín. No som zvedavá, koľko vydrží naozaj, bojím sa, že veľa nie. Ja som si to kúpila, kvôli ideálnej veľkosti do kabelky - normálne používam tie sprejové a tie sú vatšinou veľké na kabelku.

2. Balea  Ostern set, 2,79eur
Hľadala som po drogérke nejaký krém na ruky. Potom ma napadlo, že v jednej giveaway dávala babena takýto rozkošný set ako darček. Keďže som ho nevyhrala, začala som ho hľadať a tamtaradá úspešne som našla. Všetky produkty sú také mini a krásne voňajú po čerešniach. Na cestovanie ideálne alebo ako darček na Veľkú noc. :))

Obsahuje :

  •  Krém na ruky 30ml 
  • Sprchový gél 100ml
  • Telový krém 50ml
3. Neutrogena daily scrub, 5,39eur
Mal by zabraňovať čiernym bodkám a bojovať proti pupáčikom na tvári. Nikdy som od tejto značky nemala kozmetiku tak som sama zvedavá. V DMkách je zľava ( zdá sa mi na všetky produkty na tvár od Neutrogeny ). Keď som po ňom pokukovala tak pred mesiacom, stál cca 8eur. teraz sú za 5,39 eura, ja som si ešte uplatnila 25% zľavu . Takže som rada, že som si na ňu počkala. Recenziu si budete určite môcť prečítať neskôr :))

Čo vy a drogéria ? Tiež sa tam radi prechádzate a okukuje rôzne produkty ? Dá sa aj u vás zohnať Balea Ostern set?  Máte nejaké skúsenosti s kozmetikou od firmy Neutrogena ? :))


8 komentárov:

  1. ten set je milý :)) to sa mi páči..a ešte za takú cenu:) pekné vecičky si si kúpila:) a inak to vracanie tovaru do regálov poznám veľmi dobre :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. cene som sa aj ja čudovala,že je nejaká dobrá :D ja v poslednú dobu to robím furt..predavačky už na mňa kukajú, či mi nešibe niekedy :D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. ďakujem :) ale som zvedavá,či budú produkty dobré :)

      Odstrániť
  3. ten set je hrozně roztomilý, po něm toužím :D:())

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam, že sa ti taký podarí zohnať :) ale myslím,že ánoo :)

      Odstrániť
  4. ja som mala z neutrogeny krem a krem na umyvanie tvare a za tu cenu a na to, ze je to drogerkova kozmetika som bola spokojna:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, to je super :)zatiaľ som počula vatšínou pozitívne ohlasy na Neutrogenu tak uvidííme :))

      Odstrániť