streda 20. marca 2013

Odličovacie obrúsky 

Rozhodla som sa spraviť takú menšiu porovnávačku medzi odličovacími obrúskami - a tam zaraďujem aj tie obrúsky, čo sú určené pre malé detičky. Ja ich používam ako prvú vec pri odličovaní - odlíčim s tým oči aj tvár. 




1. Balea young, čučoriedky a pitaya

  • Ja som to kupovala ešte dávno - 2 balíčky vlhčených obrúskov + krabička na ne - bola super cena.
  • jeden balíček obsahuje 25 kusov
  • bohužiaľ, sú málo vhlčené
  • oči sa nimi nedajú takmer vôbec odlíčiť - ale nedrážia ich
  • ak máme makeup, odlíčime tak 40% - potrebné dočistiť
  • krásne voňajú
  • DM
Výsledok: Na odlíčenie určite nie - na ruky alebo na osvieženie počas leta budú vynikajúce.

2. Essence my skin
  • jeden balíček obsahuje 25 kusov
  • veľmi dobre vlhčené
  • svieža vôňa uhorky 
  • odlíčia makeup veľmi dobre, len moja pokožka zostáva po použití podráždená
  • oči sa nimi odlíčiť nedajú - veľmi ich dráždia
  • DM
Výsledok: Ak nemáte citlivú pleť stoja za vyskúšanie, ak hej, radšej by som vyskúšala niečo iné.

3. Baby wipes 
  • cena - 0,99 e 
  • 80 kusov
  • veľmi málo vlhčené
  • vôňa celkom príjemná
  • oči nedráždi, no ani neodlíči
  • neodlíči ani tvár - veľmi málo - možno 25%
  • Kaufland
Výsledok: Jedine do auta, na utieranie rúk

4. Wickis
  • cena myslím do 2eur
  • 72 kusov
  • vôňa veľmi zvláštna, niekomu by mohla prekážať
  • oči nie sú podráždené a ani tvár
  • odlíči na55%
Výsledok : V núdzi sú dobrým pomocníkom. 

5. Nivea soft and cream 
  • cena 2,39eur
  • 63 kusov
  • najviac vlhčené zo všetkých,ktoré som skúsila
  • nedráždia oči ani tvár
  • s jedným sa dajú krásne odlíčiť celá tvár + oči tak na 90%
  • cítiť v nich pantenol - skľudňuje pokožku
  • vôňa je ozaj taká bábatkovská, ako keby voňa čistoty :D 
  • veľmi príjemné na tvári
Výsledok : Najlepšie vlhčené obrúsky aké som kedy mala. Pre mňa sú ozaj top. :)

6. Babylove
  • cena - do 1eura
  • 15 kusov
  • veľmi pevná,netrhavá štruktúra obrúska
  • odlíčia oči,tvár tak na 80%
  • vlhčené sú tiež veľmi dobre
  • nedráždia 
  • cítiť z nich kamilky - mne to osobne vadí
Výsledok : Sú veľmi dobré na odlíčovanie, bohužiaľ tá kamilka mi nevonia.


Tak ako ste sa mohli dočítať milujem obrúsky od Nivei, sú pre mňa proste najsuper. Keby nevoňali kamilkovo Babylove, určite by sa dokázali vyrovnať Niveáckym :) Takže tieto vám môžem jedine len a len doporučiť. Super ceny za super výrobky a skvelé množstvo. :)

A čo vy používate odlíčovacie obrúsky ? :) Aké sú vaše naj ? :)



4 komentáre:

  1. niekedy dáávno som používala tie od Balei,ale teraz si radšej kupujem odličovacie mliečko a obyčajné odličovacie tampóniky:) a detské používam na ruky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja používam obyčajne micelarku od biodermy,len niekedy keď sa mi ozaj nechce tak používam tieto obrúsky :)

      Odstrániť
  2. No destskymi obruzkami som sa este neodlicovala, ale minule mi manzel kupil omylom navlhceny toaletny papier, tak som musela skusit aj ten, kedze uz nic ine nebolo... :D :D :D Ale bol to des, neodporucam. :D
    PS: Paci sa mi Tvoj Blog, odoberaaaaam. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som vyskúšala detské po prvý krát tak pred pol rokom,lebo som potrebovala ozaj na rýchlo niečo kde je toho veľa..a od vtedy celkom skúšam a musím povedať, že niektoré sú ozaj fajn :) haha, to je tak keď pošleš chlapa na takýto dámsky nákup - poznám to :D :D
      Ďakujem :))

      Odstrániť