štvrtok 7. marca 2013

3 Naj produkty na vlasy

Balea olejček

Čo je popísané vzadu :
obsahuje výživný argánový a slnečnicový olej 
ultra ľahká a výkonná forma starostlivosti 
starostlivosť pre suché, krehké a poškodené vlasy 
sľubuje pevnosť, lesk pre  zdravé vlasy  

Čo naozaj robí + ako ho používam
Ja ho nanášam niekedy pred umytím na celú hlavu - hlavne keď viem, že ma nikto neuvidí a nechám ho pôsobiť napríklad cez noc a ráno umyjem, ale toto je veľmi zriedkavé. Vatšinou ho nanášam po umytí do dolnej polovice vlasov. Končeky zostanú vyživené. no nie mastné.
Vlasy zostanú lesklejšie a nádherne voňavé - vonia po kokose a vanilke. Od kedy ho používam, môžem povedať, že vlasy sa mi neničia tak ako niekedy, dokonca sa mi zdá, že sa ozaj ničia minimálne. Používam ho po každom umytí. 
Nemám skúsenosť s inými olejami do vlasov, ale pokiaľ nechcete do toho investovať moc peňazí, určite vyskúšajte tento. 




Nivea Straightening balm 

Sľubuje : 
jednoduché a dlhodobé narovnanie vlasov
chráni vlasy pred poškodením do 200stupňov
zabraňuje krepateniu vlasov
hladké a lesklé vlasy

Čo naozaj robí :
ak si po nanesení vlasy vyfénujete a zároveň ich prečesávate - budete mať ozaj rovné vlasy až do ďalšieho umytia
ak si po nanesení vlasy nevyfénujete ale prečešete ich - budú o čosi rovnejšie, budú sa ľahšie rozčesávať 
tiež budú hladké a o čosi lesklejšie
budú krásne voňať

Ja ho mám naozaj rada, mám už tretie balenie. Požívam ho po každom umytí. Pred tým bolo balenie ružové, potom toto a teraz je zase nové - tmavšie modré a znak Nivea je v modrom kruhu. Viem, že v starom balení ešte nedokázal chrániť vlasy, preto radšej aj tak používam ešte sprej na ochranu pred teplom.




Sayoss Volume

Vlasy po ňom sú objemnejšie, pevnejšie, nemastia sa tak rýchlo. Nevytvárajú sa mi po ňom lupiny. Je to proste môj naj šampón. Pokiaľ máte vlasy bez objemu a jemné, je to super šampón práve pre ne. :)




Aké su tie vašte ? :) Máte nejaký top produkt ktorý nikdy už nedáte z ruky ? :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára