štvrtok 28. marca 2013

Lioele triple the solution



BB krémová mánia pohltila pomaly každú jednu babu a konečne aj mňa. Keďže moja pleť je aknózna s jazvami, bolo mi jasné, že potrebujem niečo lepšie ako ponúkajú naše drogérie. Tento BB som prvý krát videla u youtuberky LAURENBEAUTYY a od vtedy som ho chcela. Má krásne balenie a super aplikátor - cez pumpičku. Má 50ml aby som nezabudla.:)


Sľubuje: 
  • BIeliaci a hojivý účinok na akné a jazvy
  • Zmatnenie
  • Dobré farebné krytie
  • Regulovanie tvorby kožného mazu
  • SPF 30
  • Vhodný pre suchú, zmiešanú pleť 

Keďže dnes ho mám na sebe druhý deň, môžem povedať, že má ozaj super krytie nato že to je BB krém. Krásne sa prispôsobí farbe pleti. Odfotila som vám fotku mňa pred nanesením a po. Pokiaľ máte pleť len s malými nedokonalosťami, určite si s nimi hravo poradí. Či hojí akné a koľko vydrží vám povedať ešte neviem. No včera som ho mala na tvári tak cca 5 hodín a stále držal. Zatiaľ som z neho nadšená. :)


Fotka pred použitím BB na lavo a fotka po na pravo :) 


Tak čo vy, aké máte skúsenosti s BB krémami ? :) 



2 komentáre:

  1. Mala som vzorku beyond the solution a veľmi sa mi pozdával, ale aj tento vyzerá na tebe skvelo. Podľa čoho si si vybrala práve triple? Nad beyond si neuvazovala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tento som si vybrala práve kvôli tomu akné..keby som mala menšie nedostatky pleti určite by mi stačil aj iný :) Beyond som pozerala tiež, no ten v popise nemal nič písané o akné a o hojivom účinku :)

      Odstrániť