streda 27. februára 2013

Wishlist 

Rozhodla som sa, že vám ukážem, čo by som si chcela v najbližšej dobe ( niektoré vecičky i v neskorej ) dokúpiť a popozerať sa po nich. V mojom zozname sú aj veci, ktoré ozaj neponáhľajú a bohužiaľ mi je za niektoré ľúto aj vyhodiť peniažky, no túžim po nich hrozne dlho tak som ich sem proste dala :)




1. Čierne sako - moja skriňa má jedno šedé s bielymi bodkami a jedno čierno biele - prúžkované. Ani jedno sa nehodí ku všetkému. 

2. Plavky Victoria Secret - poriadne plavky som si nekúpila už pekne dlhý čas a pred pár dňami som pozerala stránky VS a tento vzor sa mi strašne páči. :) Možno ma to do leta prejde a kúpim si nejaké v obchode. No zatiaľ sú favoritom tieto. 

3. Čierny pulóvrik - taktiež ho v skrini postrádam a ľutujem, že som si cez letný výpredaj nekúpila jeden v Teranove - kúpila som si tam jeden šedý a ten je skvelý,  taký letný tenučký. 

4. Rifle - keďže musím mať náladu na skúšanie riflí, kupujem a skúšam ich ozaj málo kedy. 


1. Lioele triple the solution bb cream -  ak poznáte youtuberku laurenbeautyy viete, že tá ho miluje. Mňa naň nalákala práve ona, keďže v jej videách vidím ako funguje. Keďže moja pleť je stále aknózna a mám aj jazvy po akné chcela som tento sľubuje totiž to - bieliaci a hojivý účinok na akné a jazvy, dobré krytie, reguluje tvorbu kožného mazu.  Tak uvidíme keď si ho kúpim určite vám dám vedieť. :)

2. Urban Decay Naked paletka - toto neponáhľa, je to skôr taký môj malý sen vlastniť jednu paletku od UD. Keby som si mala vybrat medzi 1tkou a 2jkou, myslím, že pre mňa je 1. :)

3. Urban Decay Naked -  maličká verzia. Neviem buď by som si vybrala tú jednotku alebo túto, uvidíme ešte. :)

4. Maybelline Pink pop - táto farba vyzerá skvele. Krásna bárbinovsky ružová. Jediné, čo ma odhovára od kúpy je to,že nie som si istá, či by som ju nosila tak často...

5. MUA Undressed - "dupe" paletky od UD, preto by som si ju chcela kúpiť ako prvú z týchto. Keď budem spokojná s ňou , možno sa do UD ani nepustím :-D Predsa je to kopu peňez...





1. Ozdôbky na nechty - novinka Essence, ešte som to naživo nevidela, no dosť ma to láka už aj takto :)

2. Matný lesk Essence - vyzerá veľmi zaujímavo. Osobne lesky na pery nemusím kvôli tomu,  že sa mi do toho lepia vlasy a lepí to. No tento vyzerá, že sa vsiakne do pier a nelepí. Uvidíme :)

3. a 4. - nové odtiene lakov na nechty od Essence - zaujali ma aspoň tieto dva na obrázku. Uvidíme, či zaujmú aj naživo. :)


Takto nejak vyzerá zatiaľ môj zoznam prianí. Máte aj vy nejaký ? Čo by ste si najradšej kúpili? :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára