piatok 1. februára 2013

Čo je nové za Január ? 

Rozhodla som sa spraviť článok o tom, čo som si pokúpila za mesiac január a niečo o daných produktoch aj napísať. :) 

Vlasy :)

1. Balea  Braun 1- Minute intensivkur - Chcela som si kúpiť inú, no troška som sa sekla. No nevadí, vyskúšala som ju raz. Má hnedú farbu  a vonia ako farba na vlasy :-D  Vlasy po nej boli o čosi lesklejšie, no matie ma tá vôňa..


Cena : 0,99eura 


2.Balea sprej na ochranu vlasov - Už dlhšie som nemala žiadny sprej na ochranu vlasov, keďže ten môj od Schwarzkopf  - Guardian angel sa mi minul a bolo mi ľúto vyhadzovať toľké prachy za sprej. Nakoniec som v DM-ke objavila tento..
Rozdiely:  Od Schwarzkopfu ochráni vlasy do teploty 220 stupňov, tento od Baley  do 200..
                Cenovo je Balea o nejaké 2eurá + lacnejšia a rozdiely medzi ich robotu nevidím :)

Cena: 2,69eur




Tvár  :)


3. Pure skin - Tento produkt som si kúpila z dôvodu - Produkt roka :-D . Je to čistiaci gél. Ak ste namaľovaná odlíči všetok make-up na tvári a tak isto sťahuje póry.  Do očí ho neodporúčam, mohlo by to páliť a tak isto ani na pusu nie. Mama tvrdí, že jej to krásne prečisťuje póry, že ich nemá zanesené ako pred tým. :)

Cena : zdá sa mi že do 3ch eur

4. Avon clear skin blemish clearing  - Ja tieto vodičky neviem posudzovať..objednala som si ju kvôli tomu, že obsahuje kyselinu salicylovú - čo je dobré na liečenie akné. Od kedy ju používam mám pocit ako takej zmeny - zlepšenia , no neviem, či to mám prisúdiť jej , lebo som začala používať viac nových produktov. Ale pokiaľ ste len v puberte a trpíte sem tam vyrážkou tak si myslím, že pomôže. :) Moje akné je trošku komplikovanejšie..

Cena : ako kedy, záleží na katalógu

5. Avon Clear skin blemish clearing - Myslím , že je z rovnakej rady ako tá voda. Môže sa používať raz denne, pri vyššej potrebe až 3krát  a obsahuje 2% kyseliny salicylovej. Určite neuškodí aknóznej pleti.

Cena : ako kedy, záleží na katalógu

 6. Salicylový lieh - Dá sa kúpiť len v lekárni a ako v ktorej vám ho dajú. Niekde vám ho bez predpisu od kožnej lekárky nedajú, niekde zase hej..:) Používam ho len pár dní.

Cena : 3,5eura 




7. NYC - Sun bronzer - Potrebovala som beztrblietkový  bronzér na kontúrovanie tváre a tamtaradá, našla som si tento od NYC :) Podľa mňa sa bude hodiť aj bledším babám, keďže ja si musím naniesť trošku viac keď chcem aby to bolo výaraznejšie . :))

Cena : do 4roch eur myslím :)

8. Dermacol makeup - tento make-up bol v sade s bázou a hubičkami na make-up. Spolu to bolo v akcii a stálo do nejakých 8eur.  Mám odtieň 2 Fair, čo mi aj teraz sadne :) make-up má stredné krytie a zmatňuje tvár. No nemyslím si, že na tvári vydrží sľubovaných 18 hodín. :)

Cena : Na stránkach dermacolu 9,59eura

9. Dermacol Matt control - make-up báza, keby som si ju mala kúpiť samostatne, toľké peniaze za ňu nedám. Takto v tom balíčku sa to oplatilo :) Veľa skúseností s ňou zatiaľ nemám, no musím povedať, že je rozhodne lepšia pre mastnú pleť ako satin base.

Cena : Na stránkach dermacolu 9,59eura

10. Dermacol make-up  sponges  - Sada obsahuje 4 hubky.  Pekne sa s nimi zapracováva hustejší korektor ( Dermacol cover  ) na make-up ich nepoužívam, nemala by som nato nervy, ale keď chcete make-up zapracovať do pokožky tak, aby dlhšie vydržal rozhodne skúste šponginky :) hihi :)

Cena : Na stránkach dermacolu 1,49eura :)



Oči  :)

11. Essence Longlasting eye pencil - Doteraz som mala pauzu s čiernymi ceruzkami na oči, no povedala som si, že je dobré mať doma aspoň nejakú keby niečo.  Páči sa mi na nej, že ju nemusím strúhať, na očku je krásna čierna. Mne vyhovuje.

Cena : myslím, že do 2ch eur 

12. Gabriella Salvete  Giant full volume riasenka - Potrebovala som na rýchlo riasenku, tak som siahla po tejto.  Myslím, že sa oplatilo. Zdá sa mi, že stála do 5eur a dajú sa s ňou vykúzliť krásne riasy. :)

Cena: myslím, že do 5eur - 6eur

13. Maybelline Coloe tattoo - Konečne som aj ja vlastník! :-D Vybrala som si zlaté - podľa mňa najviac využiteľná farba pre mňa . ( Ešte tá hnedá vyzerá  fajne, teda všetky sú krásne, len ja som človek, čo uprednostňuje nenápadné denné líčenie..:)) Zatiaľ som ho moc na očiach nemala, keďže som si ho kúpila pred pár dňami. Ale vyzerá , že vydrží ozaj dlho. :) 

Cena : ako kde, v Tete - 5,99 eura v DM-ke 4,39


14. Paletka avon- arctic goddness  - v katalógu ma zaujala kvôli jednému tieňu a ten v realite vyzerá ešte lepšie ako tam. Na viečku vyzerajú super -  spokojnosť :)

Cena : záleží od katalógu

15. Nivea odličovač  - S týmto produktom som dosť nespokojná. Lepšie mi vyhovoval dvojfázový od Garnieru. Síce zanechával troška mastný film v okolí očí, ale to mi vôbec nevadilo. Páčilo sa mi ako odlíčil. Tento je taký..čo ja viem..musím tie oči drhnúť, aby čo to zišlo...

Cena : do 5eur




A takto vyzerajú farby 









Nechty :)

16. NYC Midnight confetti - Pekne vynikne na tmavých nechtoch :) a celkom dobre sa odlakováva. :) je to taký top coat :)

Cena : neviem bol to darček :)



Štetce :)


17. Štetce - Sada obsahuje 15 štetcov, no  tri sú obojstranné - čiže spolu máte 18 aplikátorov. Mali by byť z prírodných štetín.  Podľa mňa sú super, som spokojná a hlavne za tú cenu. Jeden štetec je fondation brush,ja  ho používam na podkladovú bázu pod make-up. Dajú sa s nimi krásne namaľovať oči, štetce na pery vyzerajú tiež fajn, no tie som neskúšala ešte. :) Moje sú už niektoré trošička špinavé ako môžete vidieť. :-D. Dajú sa kúpiť na stránkach kvalitnakozmetika.sk :)

Cena : 11,99eura s poštovným do 15eur





2 komentáre:

  1. Ty výrobky od Balei mám oba vyzkoušené a jsou super. A stíny Collor tatoo mám taky zlaté. Ty mi přijdou teda extra výrazné, ale drží jako žádné jiné :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám od Balei olejček - Oil repair haarol a ten je skvelý..chcela som si kúpiť k nemu aj masku, no v rýchlosti som zobrala na hnedé vlasy :-D, určite sú výrazné ale cítim sa v nich lepšie, než by som mala napríklad tie modré ( tie sú síce nádherné ale nie je to môj denný štýl :-D )

      Odstrániť