sobota 9. februára 2013

Essence Hugs and kisses

Ahoojte :)) Ako viete, pred pár dňami,( možno ešte niekde ani nie ) k nám dorazila táto valentínska kolekcia plná srdiečok od Essence. Mňa zaujali na prvý pohľad laky na nechty a samozrejme najviac ten, ktorý sa k nám nedostal..hah iróónia :)) Tak som sa s týmto faktom musela zmieriť a potešilo ma aspoň to, že fialový trblič obsahoval tiež v sebe srdiečka..Hneď som ho samozrejme hodila do košíka..Zaujal ma ešte ten bledunko zelenkastý a voňavka, ktorá keďže nemala tester nebola vyskúšaná a teda ani kúpená. Možno pri budúcej návšteve DM-ky :)

Láčik vyzerá takto a je to odtieň 03 - crazy in love 


Ja som to odskúšala na mojich ružových nechtoch, na ktorých to nevyzerá moc pekne ..:-D Určite lepšia podkladová farba bude fialková alebo čierna :))



Zaujalo vás niečo z tejto kolekcie alebo ste si niečo aj kúpili ? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára