štvrtok 28. februára 2013

Šampóny 


Ahojte, rozhodla som sa pre vás urobiť menšiu recenziu na 2 pomerne lacné šampóny. Najprv vám ale poviem, aké mám vlasy.

Moje vlasy sú :
  • farbené 
  • bez objemu
  • rýchlo sa mastiace , no končeky mám suché


Balea Professional Pures Volumen Shampoo 250ml




- tento šampón nájdete v DM-ke, neviem presne koľko stojí ale myslím, že do 2ch eur :)
- je určený pre jemné vlasy a "spľasnuté" 
- tento šampón je bez silikónov,  sľubuje 3x viac objemu, 24 hodinový push up efekt a má obsahovať aj kolagénový komplex
- je takej gélikovej textúry a vonia veľmi príjemne

Bohužiaľ nesplňuje ani jednu vec, ktorú by ste čakali, že by šampón na objem plnil 

  • žiadny objem
  • vlasy mám po ňom veľmi rýchlo mastné - večer si umyjem a na druhý deň večer môžem znovu
  • žiadny push- up efekt 


Pre mňa je tento šampón ozaj prepadák...jediné, čo sa mi na ňom páči je tá vôňa :))




Cien Provitamin Shampoo Colour and Shine  300ml





- tento šampón nájdete v Lidli, tiež sotjí do 2ch eur, zdá sa mi ale, že len 1,2eura :)
- je určený pre farbené, melírované a poškodené vlasy 
- sľubuje vlasom dodať výraznejšiu farbu a lesk

-  je krémovejší než Balea 
- vonia krásne ovocne, svieže 

  •  vlásky mám po ňom lesklé a krásne voňavé
  •  nemastia sa mi tak rýchlo - môžem ich umývať presne tak ako som bola zvyknutá - každý druhý, niekedy aj tretí deň  a to je pre mňa dosť podstatné, keďže dlho som nevedela nájsť šampón, ktorý by to zvládol ( jediný, čo to zvládal bol Sayos volume ) 
  • vlásky majú po ňom ako taký objem, nie sú až také spľasnuté
Pre mňa je tento šampón určite objav a majú tuším nejaké 3 druhy, ale neviem aké keďže tento kupovala mamina . Určite ak neviete aký šampón a chcete skúsiť niečo nové, tento môžem doporučiť. :)


2 komentáre:

  1. Cien je značka, která je hodně chválená. Plánuji si pořídit taky nějaký šampon.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz som si kúpila na objem, ale mala som ho len raz zatiaľ..:) určite vyskúšaj,super cena a super kvalita :)

      Odstrániť