piatok 14. júna 2013

Koniec Giveaway

Ahojte ! :)

Chcela by som vám oznámiť, že Giveaway bude ukončená zajtra 15.6. o 12:00. :)
Zároveň by som vám chcela povedať, čo sa mi stalo :(, balzam na pery I love... mi spadol na zem a kúsok z tej umelinky sa odlúpol..Takže by som vám chcela povedať, že ma to veľmi mrzí a víťazka si bude môcť vybrať niečo iné, alebo dostane 2 kusy balzamu / lesku podľa svojho výberu (lenže to bude trvať troška dlhšie...)

Ďakujem za pochopenie, je mi to veľmi ľúto..


4 komentáre:

  1. Ahoj:) To sa stane každému. Aj mne sem tam niečo padne a olúpne sa. Naposledy si to odniesla paleta od MUA :( Ale nič sa nedá robiť:) Nerob si z toho veľkú hlavu ludia to pochopia a dúfam že aj víťazka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za podporu :) ja som strašne nešikovná v tomto :)

      Odstrániť