sobota 11. mája 2013

Top 10

1. Balea Hawai sprchový gél 
Ak chcete mať v sprche sviežu vôňu tropického ananásu a kokosa - toto je to pravé, sprcha ako piňakoláda. 

2. Balea Body lotion Hawai 
Ak ste čítali môj článok, že sa nerada krémujem, toto telové mlieko som použila už asi 5x, takže úspech ! :) Ak chcete docieliť intenzívnejšiu vôňu po kúpeli, určite si ho kúpte, vôňa vydrží dlhšie ako po sprcháči. :)

3. Cien riasenka
O tejto riasenke som písala v článku dolu, je super :)

4. Bronzér Famous Tahiti
Najpoužívanejší, stačí troška a krásne sa s ním kontúruje, dokáže vytvoriť jemné opálenie a rozžiari tvár. Som veľmi spokojná. :) Bohužiaľ ako vidíte, môj je rozbitý ale na funkčnosti to vôbec nevadí, funguje perfektne. 

5. Catrice Goldfinger 
Tento lak som mala za mesiac apríl asi 3x na nechtoch. Milujem zlatú farbu. :) Len ma troška štve výdrž Catrice lakov (2-3dni), čakala som, že vydržia viac =/ 

6. Freeman Avocado and Oatmeal
Najlepšia maska akú som kedy skúsila. Krásne vonia, stačí ju nechať pôsobiť 5 minút a je hotovo. Plní všetko, čo aj sľubuje (čistí póry do hĺbky,zmenšuje ich,spevňuje a vyhladzuje pleť),premýšľam o kúpe plného balenia, toto mi postačilo cca na 7 použití, možno aj viac, keďže mamina mi ju "kradla" a veľmi si ju chválila aj ona. :) 

7. Lioele Triple The Solution BB 
Super kryje, dlho vydží, má bielaciu fukciu na akné, na tvári nepôsobí ako maska- pritom je ozaj veľmi, veľmi krycí, dá sa vrstviť (podľa mňa maximum sú 2 vrstvy), dlho vydrží, SPF 30. Je jednoducho Super ! :)

8. Garnier dvojfázový odlíčovač
Tento odlíčovač som používala dávnejšie, no potom som si kúpila od Nivei - podľa mňa o ničom, tak som sa vrátila k tomuto. Je mastnejší a krásne odlíči oči. Tvár som s ním nikdy neodlíčovala, podľa mňa na tvár to je až príliš mastné. :)

9. YSL Parisienne 
Vôňa ku ktorej sa vždy rada vraciam. Príjemná, jarná, svieža vôňa.Milujem ju. :) A môžem povedať, že som dostala moc pochvál, ako pekne voniam :D takže ak ju niekde zbadáte streknite na tester a ovoňajte. :) 

10. Aussie 3 Minute Miracle
Najlepší kondicionér na svete ! :) Krásne sa vlasy po ňom rozčesávajú, sú jemné, moje končeky nepôsobia tak sucho. Na vlasoch ho nechávam niekedy pôsobiť aj dlhšie ako 3 minútky. :)

Tak a toto je moja Top 10 za poslednú dobu. Aký je váš naj produkt ? Skúšali ste už niečo z môjho zoznamu, alebo chceli by ste ? :) Ako ste spokojné ?: )


18 komentárov:

  1. Pekne si to nafotila. Neskúšala som zatiaľ z tvojho zoznamu nič, Balea vyzerá inak lákavo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, som rada, že sa páčia :)) tá je na spapanie :))

      Odstrániť
  2. Krásna dekorácia na fotenie a pekný článok :) Ten sprchový gél asi vyskúšam :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem O:),hehe a to ma napadlo až po prvých dvoch fotkách tam dať kvetinky :D ten je ozaj mňam voňajúci :)))

      Odstrániť
  3. Ďakujem za tipy :) Prosím ťa, kde by sa dala kúpiť tá maska? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ju kupovala v Kauflande, majú tam aj veľké balenie, tam kde majú krémy a tak :)TO veľké som videla aj v 101tke, ale bolo drahšie..:)

      Odstrániť
  4. Jsem z toho všeho úplně nalákaná! ;-) Maska, kondicionér, atd....všechno chci vyzkoušet. A jako první musím ovonět "Pařížnku" od YSL...už dlouho mě láká a po Tvém článku ještě víc. ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú úplne super :)a vôňa je strašne krásna, niekedy ju už na sebe ani necítim, no okolie áno :) taká sladučká vôňa :)

      Odstrániť
  5. Lioele Triple The Solution BB som videla už aj u inej blogerky :) Veľmi si pochvaľuje, takže uvažujem o kúpe :)
    Andy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. za mňa je super, milujem ho :) samozrejme keby som mala krásnu pleť bez problémov, bez akné asi zháňam lacnejšiu variantu..no bohužiaľ nepatrím k tým šťastným :))

      Odstrániť
  6. Musím potvrdit, že ten sprchový gel Balea je vážně úžasný. Úplně jsem se do jeho vůně zamilovala!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mna minule prekvapilo, ked som si zo zvedavosti citala anglicky na Aussie, ze ten 3 minutovy kondicioner sa ma nechat 2min. a 45 sekund:):D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha :D to sa im podarilo :D na mojom je 1-3minúty :D

      Odstrániť
  8. veľmi rada by som vyskúšala výrobky Aussie... dúfam, že sa k tomu už čoskoro dostanem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite vyskúšaj a dúfam, že budeš tak spokojná aspoň ako ja :)

      Odstrániť
  9. máš krásné rty ) a hawaii mlíčko je ňuňu <3

    OdpovedaťOdstrániť