utorok 2. apríla 2013

Oblečenie a doplnky

Ahojte, dnes som tu zase s menšími nákupmi oblečenia a doplnkov.Jedny nákupy boli tak cca 2 týždne dozadu a to zo stránky sportsdirect.com, ďalšie zasa dnes v Avione a v Trnave v Tescu. Nekúpila som toho moc, neviem nejako sa mi zdali niektoré veci predražené alebo sa mi nepáčili alebo sa mi už nechcelo pokukovať po obchodoch. Bola som s bratom a ten ňúral kryty na Iphone. (kúpil 3! :D)Takže obidvaja sme mali také doplnkové nákupy, hihi :) 

1.Sportsdirect
Sem tam objednávame z tejto stránky oblečenie pre celú rodinu a hlavne to športové. Mamina nerada nakupuje po obchodných centrách, takže jej to vyhovuje takto. :) Dnes som zistila, že vlastne aj v Avione sa dá nájsť tento obchod, ale je strašne veliký, takže behať a porovnávať ceny sa mi tam nechcelo. :)

jarná bunda Puma 20libier,úpletový oversized top 4,99libry

2. HM,New Yorker,Tezenis,Gate 


Tezenis
legínky, keďže asi mávam dosť dlhé nohy na výrobcove pomery, tak sú mi vždy všetky krásne vzorované krátke :D no v tomto obchode nie, takže som si musela jedny kúpiť :)  a ozaj musím pochváliť veľký výber :)
Cena:12,90eur 
New Yorker
pierkové náušničky ktoré budú super na leto a šatka z ktorej plánujem robiť takú čelenku :)
Cena: 3,95eur a 2,95eur


Gate Trnava
nádherné kvietkové letné "nohavice", veľmi pohodlné a ľahučké :) v Avione som ich nevidela =/  a tiež som si spravila radosť s kozmetickou taškou od Essence, ktorú som našla v druhom stojane v Trnave Tescu , 2,49eur :)
Cena: 15,98eur a 2,49eur

HM
v detskom oddelení sa mi podarilo nájsť túto krásnu čelenku a vlhčené obrúsky do auta :)
Cena: 2,95eur a 0,95eur
A toto je z blízka aby sa dalo rozoznať ako čo vlastne vyzerá :)
Ja som celkom spokojná s vecami, čo som pokúpila a hlavne sa teším, keď ich konečne budem môcť nosiť :) Summer I miss you ! :)

Kúpili by ste si niečo podobné ako ja ? :))

2 komentáre: